ძირითადი მოვალეობები:
• კომპანიაში შემოსულ ზარებზე და შეტყობინებებზე პასუხის დროულად გაცემა.
• პაციენტების მომსახურების ორგანიზება.
• მომხმარებლის კვალიფიციური კონსულტაცია კომპანიის პროდუქტის შესახებ.
• ზარების პროგრამული აღრიცხვა, საჭიროების შემთხვევაში ზარების გადამისამართება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
• სასურველია ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.
პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:
• გამართული მეტყველება;
• კლიენტებსა და მომსახურებაზე ორიენტაცია;
• ორგანიზებულობა;
• კომუნიკაბელურობა;
• დეტალების მიმართ ყურადღებიანობა;
• პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.